Gran Canaria

Familien Yams har besluttet at efterårsturen skal gå til Gran Canaria,
for første gang.

Her i dette forum må der være mange der kan give gode råd mht. hvor på øen der er bedst, når man skal have en barnevogn med.

Anbefalinger af hoteller, restauranter og forlystelser er også meget velkomne..


RejseYamsen

Mus fjærter ikke som hest, uden at røv revne...
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tak skal du ellers ha' for en solid respons.. :? ..det er spørgsmålet om jeg kan nå at læse alle svarene igennem før vi skal afsted... :lol:

Mus fjærter ikke som hest, uden at røv revne...
Hm - ja, der er vist et problem siden vi slettede gruppen rejser, som ikke havde kraft nok. Men der er nu gode gratis-sider på nettet der meget bedre behandler det end vores, og som koncentrerer sig om netop det emne, og man skal jo kende sin begrænsning engang imellem, som vi gjorde.

Men utroligt at ingen af de mange på siden aldrig har været der, jeg sværmer dog mere til Marmaris i Tyrkiet, hvor vi skal holde min kones 50 års fødselsdag i næste måned med hele familien på hendes side, men jeg hører gerne fra dig, hvis Gran Canaria er et besøg værd, for det er jo altid inspirerende at besøge et nyt sted, hvis det ikke er en skuffelse, ellers er vores ferie i udlandet for kort til at teste alt for meget.

Mvh. JørgenE
Hej
Jeg anbefaler dig KRAFTIGT at tage en tur til Puerto de Morgan - det er den sødeste lille by totalt original og uden store touristcentre. Havnen er omgivet af små restaurenter, ogdet vil være synd hvis i gik glip af den oplevelse.

Hvis du ikke har booket hotel, så check dette http://clubdemar.com/
Det liger som det eneste i den lille by, helt ude i havnen... VERDENSKLASSE!!!


yderligere vil det være lækkert for jer at leje en bil og køre vest om øen, det er en vanvittig flot tur.. du køre helt oppe på kanten af havet - 1000 meter oppe

Der er en anden by der hedder Morgana - der ligger en lille restaurant uden for byen (spørg de lokale om vej) den hedder Restaurant de romantica og er også Rigtig god.


Denne side er et godt sted at se mere info om øen -- check billederne ud
http://www.spain-grancanaria.com/uk/gallery.php
Hej ncsc


Tak for dit indlæg.

Ved du om der er nogen danske rejsebureauer som har rejser til dette hotel?


Yams

Mus fjærter ikke som hest, uden at røv revne...
Fjernet af moderator
(Årsag: Ren reklame )
Denne bruger er blokeret pga. overtrædelse af ordensreglerne.

Barnevognen er nok blevet overflødig da det er en 13 årig gammel tråd............................


Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis