Gameboy???

Dette er måske ikke det rigtige forum, man anyway.... I forbindelse med ferien skal min datter (4½ år) have en gameboy (eller tilsvarende) som underholdning til bilture, "kedelige" familiesammenkomster etc...
Valget er lige nu på en Advance SP.

Er der noget, man skal være opmærksom på? Findes der en smartere model? Skulle man nøjes men en gameboy color (som det vist er næsten umuligt at få spil til, men den er jo billig!). Har set, man kan få "samlekort" med enormt mange spil på - er de noget værd???

Alle erfaringer ønskes - dvs. bortset fra fordømmende kommentarer om, at man ikke giver små børn computerlegetøj ;-)

Mvh.

Jan R.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej !

En Gameboy SP er et genialt stykke legetøj til børn fra 4-14 år !

Mine børn på 4½ og 9 år har meget glæde af sin GBA SP.

De er alle ens (pånær farven biggrin ) og med indbygget genopladeligt batteri + lys i skærmen + flip-skærm (beskyttende mod ridser) er den helt utrolig til prisen på ca. 900 kr.
Hvis du virkelig vil have glæde af den skal du investere i et Flash-kort til den (se www.3esser.dk) Jeg købte et her for nogle måneder siden og der virker fantantisk. Du kan selv hente spil på nettet og lægge på kortet.

Du må endelig ikke købe spilpakker (Eet kort med mange spil på !) som også sælges rundt omkring for det er noget virkeligt bras. Man kan nemlig ikke save i disse spil og så skal man starte forfra hver gang man spiller = UBRUGELIGT !

Held & lykke
Hej med jer alle !!

Er der andre der har erfaringer med disse "rommer" til GBA ???

eller hvor man finde downloadbare spil ???

MVH Njord
@ATG
- er de downloadbare spil noget værd?
- og hvad koster de?

Jeg var jo lige ved at få prisen på spillene galt i halsen - 398,- for et spil med 8 baner.....

Er der nogen teknisk forskel på GBA og GBA SP (ser jo lige i øjnene, at lillebror (aka Hærgeren/Hagar/Konan) får fat i SP'en og knækker den).

Mvh.

Jan R.
SP'eren er faktisk ret solid...

Musen på 3½ år har tit gang i den der hjemme og foir ham er det vigtigste at stjæle maskinen fra storebror... Langt vigtigere end at spille...
Og når maskine så bliver taget tilbage er det ofte en ret hårdhændet behandling den får... Smides hen ad gulvet osv..

Og indtil videre har den ikke taget skade over hovedet..

Maskinen er godt 1½ år gammel og kører fint.

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis