Skal kvaliteten sejre over ligegyldigheder?

Under flere emner fylder konkurrencen: "Jeg har skrevet flest indlæg" (og derfor er jeg den klogeste/den mest sludrevorne/en papegøje/et leksikon/Flemming Leth/find selv på noget) efterhånden en del.
Husk at spørge jer selv om konkurrencen om flest indlæg øger kvaliteten af siden eller gør den til discount. Hvis de gode ideer og kommentarer drukner i ligegyldigheder, som kun har meget fås interesse om nogen (ud over ens egen), vil det jo være oplagt at bruge sin tid andre steder på nettet.
Selv om mit indlæg nok tages ilde op af nogen (efter den iver de har lagt for dagen), er det alene ment venligt for at sikre den ellers meget gode sides fremtid.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Lars ON.
Lad nu bare drengene.........Kan du ikke lide at konkurerer???
Dette forum er jo beregnet til alskens sjove ting og sager...De andre rum er skam meget seriøse, så alt er som det skal være
Hilsen
Sniffer

Sniffer  
Hej Lars ON

jf. emne; selvfølgelig skal den det, og jeg skal være den første til at undskylde den løssluppenhed, som er kommet ind over nogle af emnerne, men det er jo netop fordi man falder over et eller andet, som hurtigt giver anledning til at bevæge sig i en anden retning.

Efterhånden som man har været på med på siden et stykke tid, føler man, at man kommer til at kende dem, som ofte skriver indlæg og svar.
Man bliver en del af den store lav-det-selv familie biggrin , en form for uforpligtende fællesskab, og så alligevel...

Som du ofte kan læse, kommer vi også selv i tanke om, at det vist er gået hen og bleven lidt for meget, man undskylder og trækker snuden lidt til sig igen. Oftest bruges Over "hækken" til en sludder for en sladder, og så vidt jeg har læst, var det også meningen, og jeg giver dig ret i, at det ikke skal fylde for meget i de andre fora, helt kan det nok ikke undgås, men jeg skal nok forsøge at begrænse det for min del.

At jeg svarer på dette indlæg skyldes ikke at jeg har taget det ilde op, jeg blev nærmest lidt :oops: , det er godt nok lige at få en lille reminder engang imellem, men som sagt, vi/jeg er opmærksomme på det, det er bare lidt svært engang imellem. Vær fri til at skrive det igen, hvis det bliver for meget.

Puuuh det blev langt det her biggrin

Mvh. Carsten
Rolig nu Carsten og andre. Nu skal mit hip heller ikke tages for mere end det er. Over hækken skal gækken naturligvis slås løs. Min pointe var alene at en "flest indlæg" konkurrence jo ikke har indbygget noget om kvalitet, men en risiko for det modsatte.
Jeg tror du har min pointe Carsten :wink:
Det har jeg biggrin . Jeg blev vist bare lidt ivrig :wink:

Mvh Carsten
Hej Lars...

Du skriver:
Citat fra Lars ON

Under flere emner fylder konkurrencen: "Jeg har skrevet flest indlæg" (og derfor er jeg den klogeste/den mest sludrevorne/en papegøje/et leksikon/Flemming Leth/find selv på noget) efterhånden en del.
Husk at spørge jer selv om konkurrencen om flest indlæg øger kvaliteten af siden eller gør den til discount. Hvis de gode ideer og kommentarer drukner i ligegyldigheder, som kun har meget fås interesse om nogen (ud over ens egen), vil det jo være oplagt at bruge sin tid andre steder på nettet.
Selv om mit indlæg nok tages ilde op af nogen (efter den iver de har lagt for dagen), er det alene ment venligt for at sikre den ellers meget gode sides fremtid.


OK med et indlæg... men hvor vil du egentligt hen ???
Jeg er vist den der pt. har skrevet flest indlæg tongue Men jeg føler ikke det på nogen måde gør mig bedre end alle mulige andre... Faktisk holder jeg meget af en masse andre brugere der følger op med indlæg og kommentarer... For der er mange der ved meget mere om en masse forskellige emner end jeg gør ( og heldigvis for det 8) )

Hvis du mener at jeg er bland de der skriver for bare at skrive må du gerne sige det direkte... Men i alt beskedenhed tror jeg egentligt ikke andelen af "luftige" svar på frskellige spørgsmål er specielt stor i forhold til antallet af indlæg..

Og da det jo også er et forum hvor vi er mange der kender hinnanden efterhånden.. så kan det jo ske at vi snakker lidt skævt ud af en tangent... men hånden på hjertet tror jeg ikke det sker specielt meget på denne side da den efter min mening har en meget fin og høj grad af selvjustits.- Og det er netop denne seriøse holdning der gør at sden få det antal besøgende den gør...

Men velkommen skal du da altid være også om det er en "opsang" 8)

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis