Vindskeder

Er der ikke nogen der har nogle billeder af nogle flotte træ vindskeder. Det skal ikke være de der 60'er 2 på 1 (1 på 2 !!), men nogle med nogle flotte udskæringer.
Men der skal ikke gå "tyroler" i dem. Behærskede mynstre.
Send gerne et link.
Det er til 2 karnapper der er ca. 1,2 m. brede med en taghældning på 35 grader (spidst tag).

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Peter!
Hvis jeg var dig, ville jeg tage bilen, og køre en tur på de nærliggende villavejene, husk kamera, og kigge på de løsninger der er fundet på.
Normalt kigger man jo ikke sådanne steder, så du vil blive forbavste over alle de smukke løsninger der er lavet, og du finder garanteret en, der passer dig.
Der er så en sidegevinst, har jeg fundet ud af, og det er, at når du endelig har rettet blikket derop, vil du også gøre det i fremtiden, og så vil du til daglig se alle de fantastiske ting, som du ikke har set tidligere.
De bedste hilsner
Leon.
Hej Peter

Det lyder for mig lidt som om du gerne vil lidt over i den svenske eller norske stil med udskæringer o.lignende.

Mit bedste råd er naturligvis at lave en ekspedition ud hvor virkeligheden føles på kroppen. Altså en lille ferie for at afdække mulighederne lokalt i Sverige og Norge...

Alternativt er der jo bibliotekets bøger om de to lande eller evt en stak turisbrochurer..

God arbejdslyst

Njord wink smile wink smile wink smile wink smile wink smile

MVH Njord
Jeg har været i de dyre kvarterer i Roskilde og Slagelse, men uden held. Det ligner at det er den samme tømrer der har lavet dem alle sammen (=samme opfindsomhed med et lille S og et hak i bunden).

Og svenskerhuse på nettet, skuffende som de ikke har nogen opfindsomhed. Jeg må en tur til Bullerby (eller på stranden som forslået).


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis