Etui til TungstenE

Jeg har lige købt en Palm TungstenE og skal have et etui til den. Men hvor ER det dog et kedeligt udvalg. Alu eller sort læder - GAB ! Tror de kun det er mænd der køber en PDA ??

Er der ikke een der har en god idé til hvor man kan finde noget der er lidt mere spændende men alligevel funktionelt ?

På forhånd tak.

Jacqueline
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg tror, de tror, det stort set kun er mænd, der køber PDA - og jeg tror, de har ret biggrin

Det mest "spændende" til præcis Tungsten E, jeg har set, er etuier i natur/beige læder på www.Palmgear.com :? og lidt mere varieret på http://www.surplus.com.hk/catalog/index.php?cPath=26_95 - de ser bare ikke ud til at have ret meget af det på lager...

www.palmgear.com har også nogle forskellige universal-etuier, der er lidt mere spræl i - fx et rødt læderetui eller disse lidt mere sporty modeller, som fås i flere farver:
http://www.mobileplanet.com/private/palmgear/product.asp?pdept%5Fid=7&cat%5Fid=1301&cat%5Fname=Accessories&pf%5Fid=MP289865&dept%5Fid=3733&listing=1

Mvh
Thomas

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
Hej Thomas.

Tak for dine gode henvisninger. Jeg har netop bestilt det røde læderetui.

Det skulle undre mig, men måske har du ret i, at PDA-er mest er for mænd. Dog kunne det ene firma du henviste til, jo melde alt udsolgt på et rødt uld-etui med roser ! Hmmm... der ER selvfølgelig mænd der er i særdeles god kontakt med deres feminine sider.... Selv ville jeg elske at se en mand hive sådan et rosenomslag op under et møde :-).

Min første PDA købte jeg et fint og meget funktionelt alu cover til. Rigtig tjekket. Men jeg tror man skal undgå at forveksle seriøsitet med selvhøjtidelighed og jeg har ikke lyst til at være "en mand" på mit arbejde.

Den blåmønstrede retrosag til sidst i dit indlæg HAR jeg faktisk, i trods, været fristet af. Men den er alt for upraktisk uden cut outs.
Desuden tror jeg ikke chefen ville mene jeg bidrog konstruktivt til firmaets image med den;-).
Men endnu engang tak for hjælpen.

Mvh

Jacqueline
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis