Underlag til kontorstol --> tips søges

For at skåne det nylagte fyrretræsgulv, er jeg i markedet efter (et udtryk jeg har lært på kursus engang biggrin ) et par underlag til kontorstole. Udbuddet er stort, men kan det passe at man skal slippe en plovmand (kr. 500.- til oplysning for de yngre læsere) pr. stk. eller er der en billigere løsning jeg ikke selv kan komme i tanke om?

Har du ideen så skriv gerne, men du behøver ikke foreslå et stykke køkkenvinyl for det har fruen alledre afvist.

Lars

-------------------------
For at skåne det nylagte fyrretræsgulv, er jeg i... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har valgt den nemme løsning med at ligge klinker lige der hvor jeg skal køre med stolen... synes det er pænere end de plastic løsninger.
Det er nok en smagssag, men jeg synes selv at det virker rigtig godt (man skal dog passe på ikke at afspore stolen i fugerne) - men det vænner man sig lynhurtigt til
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
I sin tid fik min svigerfar skåret 2 store plexiglas plader til, som vi brugte som underlag. Det kostede 0 kr. men han arbejdede også i Stark. Om det er billigere i dag skal jeg ikke gøre mig klog på. Virker nok ikke så godt til gulvvarme kunne jeg tænke mig.
Jeg kunne ikke udholde synet af det grimme plastik, så jeg har købt mig et par skønne komfortable spisebordsstole. Så tit flyver de færreste jo alligevel ikke frem og tilbage mens de arbejder :-)

Man kan også få kontorstole med vip, armlæn, drej osv - Uden hjul.

Man kan også få kontorstole der laver mindre skade på gulvene end andre. Og afhængig af hvordan gulvet er behandlet, kan det måske blive helt godt uden "tisselagen".

Ikea var billigst med plastikken, sidst jeg undersøgte det. Men det kan jo købes brugt.


Jeg har noget gennemsigtigt dug, der er købt i jysk.
Det blev godt nok brugt under en barnestol, men vil også virke under en kontorstol.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis