Istandsættelse af MC..

Hej igen..

Jeg har besluttet at sætte min MC i stand med blandt andet at male/lakere MC'en i en anden farve. Er det noget man kan gøre selv? Og hvis man får det gjort, er der så nogen der kender et billigt sted?
Nogle få Ledninger har det heller ikke for godt.. Hvad behandler man dem med?

Mit Budget er lidt presset, da jeg er studerende og min SU holder op imellem uddannelser i sommer månederne... :roll: Derfor er nemme og billige løsninger lige sagen. (Kvaliteten skal dog ikke nødvendigvis byttes ud med billigt).

Håber i kan hjælpe,

Simon

Bandholm sejler bare godt :-)
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Simon,

Maling kan man sagtens gøre selv, det kræver blot, at du har pladsen til det. For en jævn lakering kræver sprøjte - og det sviner. Du kan evt. lakere med dåser, men det kræver øvelse at få et jævnt resultat.
Ellers vil jeg anbefale en lille mekanisk sprøjte.

Desuden skal du tænke på, at der skal skilles meget ad, hvis "det skal gøres ordentligt". Typisk et vinterprojekt - man skal jo ud og køre på mc'en om sommeren!

Du skriver, dine ledninger ikke har det så godt??? Hvad fejler de? :lol:
Hvis de er møre, skal de skiftes. Hvis de bare er beskidte, så er det nemt at rense dem af med f.x. petroleum eller sprit.

Men under alle omstændigheder er en lille kompressor en god ting, når du skal klargøre en mc

Mvh.

Jan R.
Hej Simon
Omlarkering af din Mc er som Stheisens skriver et vinter projekt.