Masser af indlæg og nye brugere..

Så går det bare derud af......

Man kan godt mærke der er stor aktivitet på siden, og mon ikke det skyldes de mange projekter der er modnedes her hen over foråret og nu skal være klar igennem sommeren....

Eller har siden igen fået hædrende omtale et eller andet sted...
Det ses jo ofte at en omtale giver masser af hits og spørgsmål i en periode herfter...

MVH Njord
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Njord.

Du har helt ret, men sommeren er nu vores stille periode, for alt det der er planlagt i løbet af den øvrige tid løber nu af stablen, og så er der ikke også tid til så mange indlæg.

Men det går s'gu rask fremad - jeg synes ikke det er så langt tid siden du udnævnede dig selv til medlem nr. 2.000 og nu er vi nær 2.400.

God sommer til jer alle, hvis jeg skulle glemme det, for vi har vores travle periode på arbejde nu og frem til 30/6, så jeg er ikke lige så flittig læser på siden nu som den øvrige del af året.

Mvh. JørgenE
Hej Njord.

Du har helt ret, men sommeren er nu vores stille periode, for alt det der er planlagt i løbet af den øvrige tid løber nu af stablen, og så er der ikke også tid til så mange indlæg.

Men det går s'gu rask fremad - jeg synes ikke det er så langt tid siden du udnævnede dig selv til medlem nr. 2.000 og nu er vi nær 2.400.

God sommer til jer alle, hvis jeg skulle glemme det, for vi har vores travle periode på arbejde nu og frem til 30/6, så jeg er ikke lige så flittig læser på siden nu som den øvrige del af året.

Mvh. JørgenE
Nej men flittig skribent er du jo tongue når du sender samme indlæg 2 gange 8)

MVH Njord
Det hedder dobbelt klik - beklager.

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis