går i sort

min computer er en ældre sag, 5½år/475mhz, men den dækker fint mit behov,først nu viser den unormal opførsel. Når jeg går fra computeren
for at lave noget andet og kommer tilbage 1-2timer efter, så vil den ikke åbne og jeg kan ikke slukke for den uden at jeg skal slukke ved stikkontakten. Herefter kan jeg så starte den igen og så længe jeg sidder og arbejder med den er der ikke noget, kun når jeg lader den alene en rum tid. Er det strømforsyningen eller bundkort eller hvad???
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Det kan være flere ting der er galt, men jeg ville ikke starte med at lede i hardwaren. Hvis du har installeret noget fra nettet eller andre demo programmer kan disse være skyld i nogle konflikter med dine øvrige programmer. Jeg har selv engang haft problemer med power save funktionen, jeg endte med at formaterer PC´en, samt skifte styresystem fra 98 til 2000 p det hjalp og jeg har ikke siden haft problemer.

Håber at det kan hjælpe dig lidt

Med venlig hilsen

peter

<p>Peter Madsen</p>
hej har du opdateret dit windows /explore kik på spywarefri.dk eller eksperten.dk der er der masser at hjælp at hente mvh pepijo
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis