Tvungen startside...

Hej Alle.

Jeg har rette alle kendt steder til at min startside skal være http://www.google.dk men den bliver ved med selv at skifte til : about Blank??

Hvordan ændrer jeg dette?

Venligst

FalckManden fra Fakse, Sydsjællands smørhul.
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har prøvet, en den kommer jo "bare" og fortæller at der "lidt af hvert" på min pc. Dét fjerner jeg så med et af de andre software programmer for den du anbefaler finder dem, men den fjerner dem ikke!?!

FalckManden fra Fakse, Sydsjællands smørhul.
Du skal bare markere dem du vil fjerne, og trykke på "Delete"..

Desuden er jeg ret sikker på at PestPatrol har fundet spyware som de andre ikke har fundet.

Husk at opdatere PestPatrol, og kør programmet igen..


Mvh ThomasB
Annonce
Hej

I nogle situationer hvor computeren laver den slags ting og diverse programmer til virus og spyware fjernelse ikke kan løse problemet, har jeg haft meget glæde af at foretage en "systemgendannelse". Gendannelses tidspunktet skal så bare være før du fik denne "bug" på din computer.

mvh Anders
Hej

Jeg plejer at køre spybot og har nu prøvet pestpatrol. Jeg oplever det samme som falckmand. Den fandt 1104 pests men i den gratis udgave kan man ikke bruge "delete" Så er der jo ikke meget ved det. Eller har jeg misforstået noget?

mvh Anders
Hej Anders.

Jeg mener du har ret, og derfor betalte jeg for programmet, som kan delete og aut. sørger for at der ikke kommer noget ind efterfølgende.

Mvh. JørgenE
Dit problem kan skyldet virus. kig evt i din reg. database under windows. Det er meget vel her den er gal. Har haft det samme problem med en virus den sendte mig dog til en bestemt side lige meget hvad jeg ændrede sååå. Kig der evt.
ØHhhhh Reg. Database?? Hvor/hvordan finder jeg lige den?

Venligst.

FalckManden fra Fakse, Sydsjællands smørhul.
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis