Vinduer

Hej alle

Jeg skal have skiftet vinduer i mit hus. Tanken går i retning af Bondevinduer - er der nogle af jer, der har gode eller dårlige erfaringer med forskellige firmaer, modtager jeg meget gerne kommentarer/anbefalinger.

Jeg er selv blevet anbefalet vinduer fra "Bedst og Billigst", men lever de mon op til navnet ?

På forhånd tak

Thomas
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Thomas

Jeg må indrømme at jeg ikke kender "Bedst og Billigst", men tjek om de er DVC ceritificeret, hvilket er en standard der sætter nogle minimumskrav til vinduer og døre.

Da jeg købte nye vinduer (fra Skjern vinduer) tjekkede jeg rigtig mange forskellige producenter, og min erfaring er klart at du får hvad du betaler for.
Billige vinduer kan du sikkert skifte igen om 10 år, da de er produceret af ringere kvalitet, og rigtig dyre vinduer holder nok vores tid ud, hvis der bliver passet på dem.

Find ud af hvor mange penge du vil bruge og tag en stilling til hvor længe de skal holde, og tjek så internettet for producenter og priser, og dem du så vælger ud hvad de har af certificeringer og trækvalitet.

God fornøjelse med det.
Vifu

Bonden
Det jeg ville gå efter var DVC certificeringen i første omgang. Denne sider lister alle vinduesproducenter som er certificeret:

http://www.dvc-vinduer.dk/medlem.htm

Da jeg valgte nye vinduer, prioriterede jge også at firmaet skulle være 2-øko certificeret. Certificeringen fortæller at vinduerne har 100% kernetræ på alle udvendige flade. Det indebærer at man ikke behøver vacuumimprægnere vinduerne med bl.a. tungmetaller! Og iøvrigt kan kernetræ i praksis ikke rådne :wink:

Jeg var iøvrigt meget tilfreds med min leverandør af vinduer (og døre)

http://www.storke-vinduer.dk

Både med hensyn til pris og service.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis