antivirus

hej
jeg skal til at have et nyt antivirusprogram og så var det jeg faldte over e-trust antivirus, er der nogen der kender til om det er et ordentligt stykke software :shock: ....om det kan holde nogle trojanske heste og orme væk fra min computer :lol:
mvh
lars

venligst
lars

EMMA GAD-GIDER DU........
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Norton Antivirus 2004
Tidl. Norton-fan - nu McAffee - men jeg har indtrykket af, at hver anden gang er Norton først til at løse problemet og så er det McAfee ... det er nok de 2 prgrammer der har størst reourser og bruger mest på at være bedst, men det koster så også noget.

Og så er der ny opdatering ret tit aut. på McAffee - ligesom der er på Microsoft, som jo er helt på mærkerne i øjeblikket med daglige opdateringer for at holde hackerne ude - flot! Så husk lige at sørge for at I får aut. får opdateringen fra dem - det indstilles via programmet, men spørg andre, og jeg overdriver kun lidtsmile, når jeg siger hver dag de sidste 14 dage. Ok måske bortset fra 2 - 3 dage, så har jeg i hvertfald ikke overdrevet.

Sikken dog en aktivitet fra McAffee og Microsoft.

Mvh. JørgenE
hej
mange tak for svarene, holder mig til det sikre 8) (og det dyreste :roll: )norton antivirus, skulle helst ikke have nogle heste galoperende på min computer elle nogle orme der gnaver i hardwaren......... :lol:
mvh
lars

venligst
lars

EMMA GAD-GIDER DU........
Hej

Hvis du er TDC kunde og har ADSL, har de en udmærket sikkerhedspakke som for mig fungerer fint, siden de fik den tilrettet Windows XP.
Du betaler et mindre månedligt beløb med opdateringer somme tider flere gange dagligt.

Sikkerhedspakken er fra Norman Software
Annonce
hej
har adsl smile , men er ved tele 2, så det kan vist ikke bruges sad , men tak
mvh
lars

venligst
lars

EMMA GAD-GIDER DU........
hej moddy dick avg er ganske god og gratis det samme er avast de begge har automartisk opdatering,skal blot instilles første gang.og så skal du registerer dig det er hurtig gjordt ,men gå ind på.www.spyvarefri.dk der finder du alt du har brug for .hej pepijo :wink:
hej og tak for svarene så er der lidt at vælge imellem..... smile lige en rettelse pepijo og til andre www.spywarefri.dk biggrin

venligst
lars

EMMA GAD-GIDER DU........
hej
ja så endte det med mcafee antivirus og det er blevet installeret og køre problemfrit........synes det er mere overskueligt end nortons og køre upåklageligt med at opdate biggrin

venligst
lars

EMMA GAD-GIDER DU........
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis