Bannere

Som I nu kan se, prøver vi med 3 små bannere + topbanner som kommer der hvor Interstyle er, for at få lidt penge hjem igen.

De vil, hvis der er annoncører nok blive drejebannere, så den samme kun vises i x antal sekunder og så skifter til et nyt firma/tilbud.

Jeg synes selv placeringen er god, da den ikke forvirrer eller distraherer selve siden. Men der er altså ikke solgt nogen bannere endnu, så lad os se tiden an.

Dette bare til orientering, og nej ingen pop-ups eller lignende, men går I ind på en af annoncørernes sider, kan der godt være det, men det sker ikke på LDS.

Mvh. JørgenE
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg studsede godt nok lidt, da jeg kom "herind" i morges og så halvdelen af skærmen optaget af bannere.

Så længe de ikke forankres ligesom topbanneret, så skærmarealet bliver mindre, er det ok - som du selv siger, fylder de jo ikke noget, når man bare bladrer lidt ned ad siden.

Held og lykke med den forhåbentlig uudtømmelige, nye indtægtskilde smile
Thomas

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
Tak, men tro nu ikke det er en guldgrube, og jo vi skal nok gøre det så skånsomt som muligt... og de skal jo også lige sælges først, men dog et forsøg værd, så siden kan overleve også når jeg en dag ikke har råd til det mere smile

Mvh. JørgenE

PS: De første indtægter vil gå til opdaterede streamers på trods af jeg nu har fundet 80 ud af de 100 vi købte første gang, men der står jo kun 6.000 indlæg, så det er MEGET fortid.

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis