Selvnivelerende gulv.

Jeg skal bruge ca. 1 ton selvnivelerende gulv. :shock: Er nogen af læserne der ved hvor det købes billigst på sjælland. Jeg skal en tur til tyskland efter noget grænsehandel (øl og vin) hvis nogen ved om det kan købes dernede til en fornuftig penge, hører jeg gerne om det. Mit billigste tilbud i DK er 107.- + moms. pr. 25 kg. Er det billigt eller???
Bjørn biggrin
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Bjørn,

Jeg er simpelthen nødt til at spørge: "Til hvad"????
Umiddelbart burde der være alternative løsninger. Et muligt alternativ var at få et firma til at lægge det for dig - du kan højst sandsynligt få det lagt til samme pris (de køber det til en helt anden pris).

Mvh.

Jan R.
Hej Jan R. Du er godt nok hurtig på tangenterne. Det skal bruges til at nivelere betondæk ud i et hus på ca. 100 m2. Der skal være lamel gulv i et par værelser og klinker/fliser i et stort køkken-stue-alrum. Betonen er temmlig ujævn og og ikke helt plan. Jeg har fået at vide at jeg måske skal bruge 30 - 40 sække. :? Tak for hurtig respons.
Bjørn
Der findes forsklellige punpede betonsystemer til brug for den slags.
Det er effektivt og du vil sikkert få et prof firma til at lave opgaven billigere end du kan købe materialerne...
Det er et stort arbejde.
Selvnivelerende beton virker fint i små rum for os amatører... Men om man tør gå igang med et så stort areal selv, :? Tjae det er nok ikke helt så let, selv om man vil få en del rutine inden opgaven er løst...

MVH Njord
Jem&FIX har 3x15 kg Optiroc for 200 = 111 for 25 kg - kender ikke kvaliteten.
Jeg har forhørt mig hos firmaer der udlægger/pumper massen ind. De gider ikke røre ved noget under 5 tons. Tak for tipset vedr. uj & fusk :wink: . Vedkommende der skal hjælpe mig, har før arbejdet en del med Optiroc og er blad for at arbejde med produktet biggrin
Bjørn.
Annonce
Hej

Hvis du alligevel skal have håndværkertraileren med til tyskland vil jeg foreslå at du kigger ind i "praktiker" det er et stort byggemarked som ligger i indkøbskomplekset "Fördepark" i den sydvestlige del af Flensborg. Det er mange skilte som viser vejen. De har utvivlsomt et lignende produkt, prisen kender jeg dog ikke; men der kan være noget at spare.

mvh Anders
Prøv evt denne før turen www.praktiker.de

Jeg kender ikke det firma der har lavet mit gulv, men der er netop anvendt en eller anden pumpebeton, som slidlag. Huset er på 138 kvm ( grundplan ) så det burde kunne findes nogle der kan og vil lave noget arbejde af den type.

Huset er bygget efter mine ideer, men opført som hoved entreprise og jeg ved ikke lige hvem mureren fik til at lave netop den pumpebeton opgave..
Men jeg mener at huske det var et Kolding eller Fredericia firma.

MVH Njord
Tak til ErikP og de andre gode råd. Jeg har bestilt 68 poser á 15 kg. hos jem & fix. = 2 paller à 34 poser. Fuld og ubegrænset returret på uåbnede poser. Eneste ulempe, skal selv hente på jem & fix trailer. Besparelse 750,- i forhold til billigste tilbud. biggrin biggrin biggrin
Kvaliteten er Optiroc 148 altså den selvnivelerende der er lidt længere om at tørre end f.eks. Optiroc 155.
Bjørn
Tak for tilbagemeldingen, det er det vi har behov for at få på siden, så næste også kan bruge informationen.

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis