Lædersæder

Er der nogen der har nogen kloge ord at sige til en der godt kunne tænke sig at prøve at ombetrække sine bilsæder?

mvh

Kasper
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kan ikke sige noget klogt vedr. selve ombetrækningen, men jeg kan da komme med mine erfaringer omkring lædersæder generelt...

Jeg har selv for 1½ år siden købt en bil med lædersæder og indtil videre er mine oplevelser at de er rigtig kolde om vinteren og enormt varme om sommeren, så en kombination af klimaanlæg og sædevarme er klart at anbefale.
Udover dette så ser det skide flot ud og de er nemme at rengøre hvis man kommer til at spilde på dem.

- Man må lide for skønheden -
Tak for svaret Martin

Jeg er godt klar over at det ikke umiddelbart er for at øge komforten at man har lædersæder, men det ser sgu cool ud 8)
Citat fra "BobbleTrouble"

Er der nogen der har nogen kloge ord at sige til en der godt kunne tænke sig at prøve at ombetrække sine bilsæder?

mvh

Kasper

Jeg har hørt at der er noget som hedder læderspray, kan du ikke bare sprøjte sådan noget på :idea:
Kør ind til Jaguar-House i Købehavn eller en anden Jaguarforhandler, de ved hvad det drejer sig om og har den rette varer. Evt. også BMW-forhandlere, der også begår sig meget i lækkert læder.

Om det er godt ved jeg alt om, men smukt er det, så selv om man kan sidde i sit eget sved, som bliver transporteret væk i andre stole, overgår læderet og nydelsen ved at have det alt andet.

Boede jeg i et af de sydlige lande ville jeg aldrig have det, for læder bliver ligeså varmt som rattet, og er ikke lige til at sætte sig på.

Min Camaro har musegråt læder, og det er bedre end sort, men en julidag kan det være lidt svært at sætte sig i shorts, så på langture kan et håndklæde gøre underværker, og det problem kender dem med stofsæder jo ikke til.

Mvh. JørgenE
Jeg har et par læder sæder i min bil, med er par små skader her og der. Jeg menes at kunne huske at have set noget på tv angående rep. af småskader på lædersæder i eks. biler. Det drejer sig om lidt slidte kanter, små huller etc.

Nogen ideer om hvad det er jeg har set? Findes det jeg leder efter, på tube?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis