Maling af terassogul i badeværelse Søs 1 28-02-2002 22:14 Hjææælp. Er der en der kan fortælle mig hvordan jeg får malingen af et malet terassogulv.------------------ 4 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
fdento 2331 08-08-2002 10:08 citat:Oprindeligt indsendt af Søs:Hjææælp. Er der en der kan fortælle mig hvordan jeg får malingen af et malet terassogulv.Du kunne evt. bruge en rystepudser - alternativ er på den slidsomme måde, masser af knofedt i terpentin m/spartel - husk GOD udluftning! Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
todowi 12 08-08-2002 10:20 Måske det kunne lade sig gøre med en højtryksrenser - det kommer selvfølgelig an på om rummet, hvor der er malet gulv, kan tåle fugt!?!Hilsent d wi
ThomasB 1608 08-08-2002 13:36 Hej.Jeg kan ikke anbefale at du højtryksspuler gulvet, da højtryksrensning fjerne alle de bløde punkter i gulvet.Man kan f.eks. heller ikke højtryksrense træ, da det bliver meget ujævnt.Brug en rystepudser, eller bedre en excentersliber. Gulvet bliver flot af en gang slibning. Glæd dig til det er færdigt!MvhThomasB
Sørensen 343 09-08-2002 09:50 ja, det skal slibes. Og så skal det have olie bagefter. Så har du et gulv, der ser ud som nyt.TS
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her