Jesse James

Hej MC'ere!

Blot en forespørgsel... Er alle mænd vilde med Jesse James fra West Coast Choppers og den skøre familie fra Orange County?

biggrin

Badusen

Smilet fra en Samojed gør hver dag til noget særligt
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Øhh, jeg er ikke med :?

Mvh. Carsten
Jeps - ser det så ofte jeg kan.. læs - så ofte jeg får lov til det af kæresten.. :?

til Carsten: det er nogle dokumentar-programmer på Discovery der omhandler nogle.. hmm.... eksentriske kan man vel kalde dem fyre i USA der håndbygger motorcykler - primært choppere.. Og som er temmelig gode til det.

/Niels
OK biggrin , hvis jeg havde Discovery, så så jeg det sandsynligvis også.

Jeg elsker i sær de programmer, hvor et hold af forskere skal klare nogle opgaver ud fra et meget primitivt grundlag (sidste gang vist nok et kølesystem (DR2) + andre lignende programmer).

Mvh. Carsten
Hej badusen.

Egentlig er jeg slet ikke til MC'ere, jeg vil meget hellere have noget V8-bulder!!!

Men serierne med Jesse James og keglerne fra OCC ser jeg med stor fornøjelse. Virkelig fedt arbejde de laver.

Har du i øvrigt set Rides på Discovery? Her handler det om de firehjulede, der presses til det vildeste af et firma der hedder Rad Rides. Og som custom-bygges i en helt ekstrem lækker kvalitet.

F.eks. har de bygget en Chevy Biscayne fra '62. 1.200 heste - fra 110 til 220 km/t på 1,5 sekund!!!!! Og så en brølende V8-er!!! Se evt. her: http://www.radrides.com/photogallery.php?sub=chicayne

Eller prøv bare http://www.radrides.com hvis ovenstående link ikke virker.

Jeg ELSKER det!!!!!! Dette er et af de meget få tilfælde hvor jeg siger: "Denmark SUCKS".

Med venlig hilsen
FlemmingB

FlemmingB skriver:

Egentlig er jeg slet ikke til MC'ere, jeg vil meget hellere have noget V8-bulder!!!

Så skulle en HOOS BOS jo lige være sagen for dig ??

V.h Håndværkeren smile
Annonce
Ja Badusen, alle "rigtige" mænd er vilde med Jesse James og Teutels.

En ting er at håndværket er i orden, men for mit vedkommende er det ligeså meget deres personlighed, Jesse er så dejlig politisk ukorrekt. Jeg er selv mest til 4-hjulede men ser dem alligevel med stor fornøjelse.
Til den der ikke har Discovery er der kanal 5. Her kører en serie der hedder Monster Garage hvor Jesse er vært. Her laver de biler, vilde biler, og deltagerne er ligeså fucked up som Jesse.

P.S. har du aldrig undret dig over at mænd er vilde med kvinder i lædertøj ? Det lugter så dejligt af ny bil :lol: :lol: :lol:
Drengene i de programmer er ikke lige min kop the....
Deres produkter og den måde dde arbejder med udviklingen/designet på er da ganske fin.

Men den måde de omgåes hinnanden og andre påer ikke lige mig...

Det er en tand for isenesat og amerikansk for mig.

En anden sjov Discovery udsendelse er "skrotpladsen" hvor 2 hold bygger et eller andet de får som opgave på ca 8 timer af ting de finder på en skrotplads ( der godtnok er gødet med enkelte brugbare ting til netop aftenens projekt ) Men 2 hold af 3 eller 4 mand bygger så fx en ethjuletmotorcykel, en skrammelsopsuger der er selvkørende, et lokomotiv, en ubåd, en kastemaskine, en kran, en dampbil, eller noget helt helt andet de har også bygget fly....

Her er kreativiteten og håndværket virkeligt i højsædet.

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis