Glasfiber og flamingo

Hej Alle

Kan man lægge glasfiber ovenpå flamingo?
Eller skal der plastik eller andet beskyttelse til for at flamingoen ikke tager skalde.

Se jollen: http://www.lav-det-selv.dk/viewtopic.php?t=6149

På forhånd tak.
Brian
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
vil udemidelbart tro at flamingoen smelter når glasfiberen hærder da det bliver varmt og varmere end flamingoen kan tåle men du kan da lave en prøve på et løst stykke

Rolf lo

Emnet har været behandlet før, søg på "grøntsagsbeholder" og se svaret

Mvh
Henrik.A
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Jeg har fået anbefalet at lægge sølvpapir på flamingoen inden der kommer glasfiber på, så skuller der ikke være nogle problemer.

Tippet kommer fra en der har lavet det flere gange.
Hallo Hallo !
Her er et emne som jeg ved en hel del om, da jeg for mange år siden har været med til at bygge netop store flåder af styropor (Flamingo)
Det er faktisk en ret enkel proces der skal til.
Du skal købe noget billigt plasticmaling og noget staut (ubleget lagenlærred) Først sjasker du et ordentlig lag maling på, herefter lægger du stauten op i den våde maling og smører mere maling oven på, sørg for at alle luft lommer bliver mast ud igennem stauten. lad det gennemtørrer et døgns tid, giv et lag maling mere og lad det tørre et døgn mere. Så kan du klaske alt det glasfiber på du har lyst til.
Go arbejdslyst.

V.h. Håndværkeren
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også