jem & fix ... og færdig

En lille oplevelse fra i dag, jeg har behov for at dele. Hos jem & fix i Køge fandt jeg en 8m stige (altså lidt over 4m sammenskudt) i deres udendørs afdeling lige ved siden af den åbentstående port ud til parkeringspladsen. Jeg spurgte en ekspedient om man kunne afhente stigen bagom, hvortil jeg fik det overraskende svar: "Nej, du skal have varerne med ud gennem kassen". Mens jeg overvejede muligheden for at bakse en 4 meter lang stige rundt inde i butikken, hvor der var en del kunder, gik ekspedienten. Jeg henvendte mig til en anden ekspedient, der var ved at flytte et par paller og forsøgte igen med et spørgsmål om ikke man kunne betale ved kassen og derefter afhente stigen. Det negative svar blev gentaget, hvorefter jeg spurgte om de egentlig havde overvejet konsekvensen af, at jeg forsøgte at tumle en stige af den størrelse rundt inde i forretningen. Endnu en gang blev jeg overrasket over svaret, der var: "Er der noget, du vil diskutere?" i et udfordrende tonefald. Jeg meddelte så, at det var der bestemt ikke, hvorefter jeg gik.
Jeg hører gerne bemærkninger eller kommentarer, herunder også fra jem & fix. De har desværre ikke en mailadresse på deres hjemmeside eller ved TDC, hvorfor dette ikke er sendt direkte til dem.
En lille oplevelse fra i dag, jeg har behov for at... Vis hele indlægget
31 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
ja helt sikkert....det ville sgu være et hit...

Kom nu igang for fanden,klokken har ringet

Både Bauhaus i Glostrup og XL-byg i Måløv har et drive in system. Hos Bauhaus er kasselinien simpelthen ved porten. Du bruger altså din bil som indkøbsvogn og betaler ved udgangen. Hos XL byg i Måløv kører man ind på området og henter hvad man skal bruge, går ind på kontoret og oplyser hvad man har taget og betaler. Ved udkørslen kontrollerer en medarbejder din faktura i forhold til hvad du har i bilen.

Det findes altså allerede nogle steder, men jeg synes egentlig at det er lidt urimeligt at kræve fuld service i et decideret lavpris-byggemarked som Jem og Fix. Man får jo nu en gang kun hvad man betaler for.

Torben
Det har vi også i svendborg hos jens schultz,der køre vi også igennem butikken,men altså kun i den store afdeling med træ,cement,tagplader osv. det er en rigtig god løsning...

Kom nu igang for fanden,klokken har ringet

Det er jo ikke fordi man forventer den store service, det er mere et spørgsmål om at kunne komme til at købe de varer de har til salg.

Helt seriøst: Hvordan skal man købe deres brædder? De Jem&fixer jeg kender er det totalt umuligt at kommer gennem butikke med noget der er tre meter langt.

Måske er der slet ingen der køber dem. Det vil forklare hvorfor de ser lidt misarable ud...

Green

jem & fix er en sjov butik de sægler spader der er sløve
fra fabrikken de kan ikke bruge ret meget andet end sandkasse.!
med mindre man finder vilkelsliber frem til 169 kr.
vist nu tager til trælast butikken til samme pris
spade så er de skarpe.!
Annonce
Jeg stod for nogle år siden og ventede ved kassen i den lokale Jem&Fusk.

Der kom en _GRAVID_ dame op til kassen, og skulle bruge nogle granitskærver som var udenfor på 2. hylde (ca. 1.5m over jorden)
Hun spurgte om hun kunne få hjælp til at få 5 poser ned.
Det kunne hun ikke, det var "tag-selv-service"

De lukker kl. 1800 - kommer man 1750 (jeg arbejder selv i butik) for at købe noget man VED hvor ligger, så det i hvert fald maks tager 2 min.
Så har de lyset slukket i butikken og siger at der kun er 10min tilbage til de lukker, så derfor kan man ikke komme ind.
Jeg har også kunder der kommer 2 min i lukketid en fredag, og går en time over, men det der er fandme flabet!

Vores Silvan er næsten som en alm. Detailforretning (bør være)
God service, veluddannet personale som tager god tid om kunderne.
Jeg har faktisk sendt linket til denne tråd til Jem&Fix, Men de har ikke meldt tilbage, egentligt lidt underligt hvis de er interesseret i at få et lidt bedrer omdømme.

Green

tar i jem og fix for at købe gipsplader
da vi har læsset halvdelen fra hylden kommer der en abe og fortæller at dem må vi ikke ta for de er solgt.
efter en længere diskussion bliver det til at han vil ha vi lægger pladerne tilbage på hylden, og vi kunne jo bare klage for det var ham der er chef i butikken. resultatet blev 30 plader der desværre væltede vognen og 2 kunder der gik grinende fra butikken.
Det er lykkedes mig at måtte droppe et indkøb i Jem og Fusk da jeg simpelthen ikke kunne finde en eneste medarbejder. Der var ingen at finde i hele butikken og der sad ikke en eneste ved kassen.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
emil.

hvoffor to du ikke en dewalt batteri boremaskine
med hjem under armen.!
når det er ikke et kuk i butikken af aberne.!
så har du fået et stykke værktøj gratis.?
hvist de har dem på hyllen.!

(men det går nok ikke i det lange løb.?)
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis