Årets første tur

Her i weekenden, altså den der har været, fik jeg årets første tur på MC.
Hvilken nydelse at gennemgå startritualet på den gamle bus, som selvfølgelig sprang igang som nyvågnet af vinterdvalen, nå måske ikke, for min far havde haft fat i ørerne på den, det jo også hans, men det glemmer man så let, når man suser derud af en let kølig aften, hvor solen er ved at gå ned.
Ja jeg kunne også godt huske at køre den vidunderlige maskine, som også er påmonteret støttehjul til højre, gassen af hen mod højresvinget, også vride øret, så man kan komme uden om kassen ved siden af, og modsat procedure til venstre, SKØØNT.

Man mærker man lever når bussen kører.

Mvh. Carsten
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Karsten. biggrin

Jamen findes der næsten noget der er bedre end den første tur, og så er det ligemeget om det er på en sofacykkel (Gold Wing ) eller på en CZ (det ringeste der kan trille på to hjul ) :oops:

At gøre det på en Buzzzzzzzzzzzz skulle nok være højdepunktet, bare lyden er nok til at savle.
Og tak for taktikken med sidevognen, jeg havde aldrig tænkt på at det kunne siges på den måde. Men ved Venstre sving letter du da lige sidevognen med et lille hug til Højre og så fuld skrue igennem venstre svinget som en anden solo maskine. Forsøg det ikke i et højre sving, det giver sådan nogle grimme ridser i lakken ???

V.h Håndværkeren smile
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis