Flimmer på pc-skærm mogge 31 29-04-2004 06:29 Er der nogen der kan forklare, hvorfor der er flimmer i den ene side at min computerskærm? Det er en almindelig skærm. 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Yams 78 29-04-2004 06:43 Hej Mogge Det lyder som om din skærm er ved at være kaput! Jeg tror du roligt kan begynde at kigge efter en ny.. Mvh Yamsen Mus fjærter ikke som hest, uden at røv revne...
ThomasB 1608 29-04-2004 08:32 Hej Har du noget elektrisk udstyr i nærheden? F.eks trådløs telefon el.? Check det, eller er det bare ud med den, og ind med en ny og frisk Mvh ThomasB
flowstop 4 06-05-2004 12:22 Hey, Det lyder umiddelbart som din skærm er ved at gå i stykker, men det kan det kan også godt være statisk elektricitet. Dette kan fjernes hvis din skærm har en Degrauss funktion. Hvis du har højtalere ved siden af skærm eller andet udstyr der kan lave magnetfelter så prøv også lige at fjern dem. Sidst men ikke mindst har jeg været ude for at et dårligt kabel fik billede til at hoppe en gang imellem. Held og lykke Mvh Ralph