Madplan

Hejsa

Jeg har lige fundet et program man kan downloade. Et program hvor der er opskrifter i og man kan selv tilføje opskrifter :wink: Smart

Programmet kan regne ud hvor mange ingredienser der skal i alt efter hvor mange personer retten er til :wink:

Her kan i finde det : http://www.kvistdata.dk/afsnit2.htm

\"Hvis mænd havde menstruation, ville de prale med, hvor meget de blødte og hvor længe.\"
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
"*Hvad jeg er, er smukt og i

dag tiltrækker jeg kun

skønhed og styrke *"

Hvis det er dig på billedet som afsenderen, vil jeg gerne være skønheden og styrken, og så er Åbenrå jo også tæt ved grænsen med billig øl og billige byggematerialer mv. :oops:

Mvh. JørgenE

(min kone læser ikke LDS - tror jeg.....)

Mvh. JørgenE
Citat fra JørgenE

"*Hvad jeg er, er smukt og i

dag tiltrækker jeg kun

skønhed og styrke *"

Hvis det er dig på billedet som afsenderen, vil jeg gerne være skønheden og styrken, og så er Åbenrå jo også tæt ved grænsen med billig øl og billige byggematerialer mv. :oops:

Mvh. JørgenE

(min kone læser ikke LDS - tror jeg.....)




:lol: JørgenE man ved aldrig -kan jo være hun gemmer sig et sted :lol:


Det er dog ikke mig på billedet :roll: men tæt på tongue

\"Hvis mænd havde menstruation, ville de prale med, hvor meget de blødte og hvor længe.\"
Fjernet af moderator
(Årsag: Ren reklame )

https://www.frinans.dk

Har efter flere forsøg ikke fundet madplanen. Er det ikke bare en reklame for at købe noget guld?


susanne Mertz

Ph.d. = pensionist hele dagen 


Man får da bare leveret "måltidskasser".

Så får man både noget nyt, og man slipper for at hente det selv i supermarkedet.

Ellers har Rema1000 - og sikkert også mange andre butikker, forslag til retter, Og så kan man printe direkte ud på en seddel hvad man skal bruge til retten, og hvor meget af hvert osv.

Helt ærligt..  nu skal du vist bare fuerzzz + 1-af!!! Du spammer forummet med xxx. fuldstændig ligegyldige tråde om ??

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Øhhh, det er altså ikke min tråd, jeg svarede bare på den. Det har man vel lov til.

Et svar på en oldnordisk tråd kan også være SPAM.

Ja, dette indlæg er også SPAM!

Fjernet af moderator
(Årsag: Reklame )
Denne bruger er blokeret pga. overtrædelse af ordensreglerne.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis