Anskaffelse af stuk

Jeg er den heldige ejer af en meget solid murstens villa fra år 1900, som jeg nu er igang med at istandsætte. Jeg ønsker at lave stuk i de nyrenoverede rum, som har plant gipsloft... mit spørgsmål er nu, hvor skaffe man en pu-skum stuk som ikke er prangende men bare 100x100 mm og er buet.....

Vh....
Jan Eriksen
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er sikkert ikke helt det du søger, jeg kan bare ikke lade være alligevel, prøv lige at se denne her: www.romastuk.dk der er noget for enhver smag.

Mvh. Carsten
Hey Carsten! Tak for den hurtige besvarelse... Jeg har faktisk været inde på www.romastuk.dk, problemet er bare at det er gips de sælger, og det jeg er på udkig efter er en pu stuk, dvs. en skumstuk, jeg mener også at det er en anden pris. Men ellers tak for hjælpen

Vh....
Jan Eriksen
Nu skriver du midtjylland under geografisk sted, er det så i nærheden af Herning, for så kunne du jo kigge ind til City-farver i Skolegade.
Han sælger sådan noget, og er til at handle med.

Mvh. Carsten
Hej

Ring evt. til mandrup poulsen, på tlf. 35358505, og hør om de har en forhandler i dit lokalområde.

Colormann
Kør til nærmeste Bauhaus.

klassikeren
Annonce
Beckman (staves det mon sådan?) farver har det.

Mvh Tor
Fjernet af moderator
(Årsag: Ren reklame )
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. 
Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også