Flise leverandør ???

Hej derude

Jeg står foran at skulle købe 135 kvm grå raspede herregårdssten til gård, have osv. og har i den forbindelse selvfølgelig fået priser fra nogle forskellige sjællandske leverandører..... men men men ..... nu kunne jeg jo godt tænke mig at høre om der er nogen der har erfaringer eller kender til historier med nogen af de følgende alternativer:

EK Beton i værlsøe
Sandgaard Beton in St. Heddinge
Farum Beton
Wevers

Hvis der er nogen andre der kender til yderligere alternativer vil jeg selvfølgelig også gerne høre om dem.

Jeg håber at der er nogen der har lidt i ærmet, for det ville være kedeligt at vælge den forkerte sad

Hilsner
Vifu

Bonden
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Vifu!

Af de firmaer du nævner, kender jeg kun Wewers og Farum Beton. De har begge ret gode produkter, men kommer efter min mening ikke op på siden af Holmegård´s sten. Der er jo også en stor forskel i priserne, men hvis du skal have en belægning, især i en af "mix-typerne" så får du et mere nuanceret udseende fra Holmegård. Det virker også som om at deres overflade er mere lukket og glat.

Mvh. Birger

P.S. Har ikke nogen interesser af nogen art i nogle af firmaerne

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
Hej..

Har selv lige købt 260 m2 holmegårdssten.. (Hvorfor skal de lige hedde det i år.. Det skal man nok ikke spørge om.. :lol: )

Undersøgte hos skagen beton.. 60 kr pr m2..

På de fliser er det lige som om at der er en for og bag side.. De er ihvertfald over hovedet ikke ens på siderne.. Så man kan sagtens se hvis de ikke vender ens.. Og det er rimeligt træls at man skal holde øje med det når man lægger dem.. ( cirka lige med dobbelt arbejde.. )
Oven i det så kommer de i løs vægt og ikke på paller.. 260 m2 i løs vægt det fylder rimeligt meget, kunne jeg godt forstille mig.. :shock:

Så jeg faldt over et tilbud i Bauhaus i Odense til 69 kr pr m2.. Og de er fra IBF beton.. Og det syntes jeg er en rigtig god kvalitet.. Ens sider, og en mere lukket og ensartet overflade.. Også lige et kanon plus.. De bliver leveret på paller.. :lol: :lol:

Hilsen Johnny

Hilsen Johnny
--------------------
When the love for coffee, goes beyond your imagination..
Hej alle!

Også i dette tilfælde, mener jeg at kvalitet og priser hænger sammen.
Det er muligt at jeg tager fejl, men der er himmelvid forskel på udseendet, når man sammenligner produkterne, både før, under og efter lægningen. også når de skal klippes, kan jeg på de billige modeller, nøjes med at bruge én hånd, men skal bruge to hænder til de dyre. Jeg tror selv at det indikerer slidstyrken væsentlig.
Når man lægger fliserne, mener jeg at de billige har én større tolerance på målene, både længde + bredde + højde, med det resultat, at der skal bruges mere tid på opretning af det flisedækkede areal.
Efter de er lagt, skal de jo også vibreres, og der har jeg det indtryk, at det er en højere procentsats der går til af de billige.

Alt dette er kun et udtryk for personlig erfaring, og er ikke bevist.

Mvh. Birger

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis