pudset træhus

Hejsa!!!
Vi har været så heldige at komme til at købe os et træhus, i dette tilfælde er det bare pudset med mørtel udenpå.
Pudset er flere steder ved at falde af, da kalken er ved at være vasket ud, og det ikke længere binder.
Jeg er frygtelig nysgerrig hvad der er nedenunder, men er bange for ikke at kunne pudse det ordentligt op igen.
Er der nogen der har erfaringer de ønsker at dele ud af, så ville vi være lykkelige, og få lidt ro i sindet.
Rasmus

------------------
Rasmus Søndergaard

Rasmus Søndergaard
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du skriver "kommet til at købe".
Var i slet ikke klar over det var et træhus?
Hvis det er solgt som noget andet har du måske mulighed for erstatning.

Hilsen Per

Med venlig hilsen
Per M. Friis

Hej igen

Hvad med at sætte noget hønsetråd fast på træet og derefter kaste puds på. Det gælder om at give pudsen noge at holde fast i.

Nu har jeg ikke set huset, men det var også en mulighed at lade det blive træhus igen.
Bank pudsen ned og sæt en ny træbeklædning uden på.

Hilsen Per

Med venlig hilsen
Per M. Friis

Hejsa Per!!!
Tak for dit svar, ja vi tænker også meget på at lade det blive træhus igen, da det alt andet lige ville gøre det hele sundere tror jeg. Men nu er det sådan at kæresten VIL have det pudset, så hvad kan man gøre ved det, og så ville jeg egentlig gerne lære at pudse, men vi overvejer stadig træhus modellen.
Rasmus

Rasmus Søndergaard
Hej Rasmus

Jeg er ikke vild med ideen om indespærret træ, men det findes mange steder.
For to år sides startede jeg selv fra bunden med pudsning. Der faldt rigtig meget mørtel på gulvet, men nu går det faktisk fint.
Det drejer sig om kasteteknik og rette blanding af mørtel. Det finder man alt sammen ud af efterhånden - ellers falder det ned igen.

God fornøjelse
Hilsen Per

Med venlig hilsen
Per M. Friis

Hej, jeg mener at der påsømmes , hønsenet,, og derefter røres en tynd blanding med grus og cement, som kastes med blødt håndled, og derefter pudser man ......
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis