Tråden er låst

Solvarmeanlæg gives væk mod nedtagning

Jeg går og overvejer, om der blandt dette forums mange LDS'er,
mon er interesse for ganske gratis at erhverve et komplet solvarmeanlæg hvis man selv skal stå for nedtagningen?

Anlægget består at 8 paneler på ca. 1½ m2 pr. stk. 2 store lagertanke på omkring 1200 liter/stk. et par mindre ekspansionstanke, et par cirkulationspumper og en styring samt en masse meter rør.

Det har ikke været i drift i mindst 6 år og jeg aner ikke om det virker, endsige er tæt, men du er naturligvis velkommen til at komme og kigge på sagerne inden du beslutter om det er umagen værd.

Det er imidlertid et alt eller intet tilbud, da jeg ikke vil stå tilbage med ubrugelige stumper, hvis du eksempelvis bare smutter med lagertankene.

Lad mig høre fra dig, hvis det har din interesse.

Jeg kan evt. maile nogle billeder af skidtet.

Lars

-------------------------
Jeg går og overvejer, om der blandt dette forums... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra foulum

Jeg går og overvejer, om der blandt dette forums mange LDS'er,
mon er interesse for ganske gratis at erhverve et komplet solvarmeanlæg hvis man selv skal stå for nedtagningen?

Anlægget består at 8 paneler på ca. 1½ m2 pr. stk. 2 store lagertanke på omkring 1200 liter/stk. et par mindre ekspansionstanke, et par cirkulationspumper og en styring samt en masse meter rør.

Det har ikke været i drift i mindst 6 år og jeg aner ikke om det virker, endsige er tæt, men du er naturligvis velkommen til at komme og kigge på sagerne inden du beslutter om det er umagen værd.

Det er imidlertid et alt eller intet tilbud, da jeg ikke vil stå tilbage med ubrugelige stumper, hvis du eksempelvis bare smutter med lagertankene.

Lad mig høre fra dig, hvis det har din interesse.

Jeg kan evt. maile nogle billeder af skidtet.








hej med jer er i kommet af med det solvarme anlæg
ellers kunne vi godt bruge sådan et og selv komme og nedtage det som i jo også skriver

håber at høre fra jer bor ikke langt fra jer
mvh henrik sørensen telefon nr 86662799
Hej,

Beklager at jeg ikke har svaret noget før, men jeg har ganske enkelt ikke været opmærksom på, at tråden levede endnu.

Panelerne hænger stadig på taget, men næste forår SKAL de ned, ellers falder de ganske enkelt af sig selv.

Send mig gerne en personlig besked, hvis du vil afhente panelerne når de er nede, så slipper jeg for at køre dem på lossepladsen.

Lars

-------------------------
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis