Valg af glasseret teglsten (danske ctr. tyske !)

Jeg skal vælge en vingetegl i sortglasseret. Såfremt du evt. har nogen erfaring at øse af, hvad angår kvalitet, producenter mv. ser jeg gerne dit svar.

Har kik på Egernsund Tegl, men har også fået lukrative tilbud fra Tyskland af mærket: Meyer-Holsen.
Har også hørt om Jacobi (ved ikke om det er stavet rigtigt) - kender du noget til dette mærke ?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej prøv at kigge her.
Vælger du dette produkt får du 40 års garanti og et kanon godt tag.
Skulle jeg vejlede, så ville jeg vælge den dobbelte "Zwilling"
http://www.mixhaus.de/meyer-holsen/

------------------
Poul Erik

PE

Er nibra ikke fra holland.
Pottelberg-narvik er også en mulighed, men som gør det selv er det noget skod, de har ingen mål på eks. deres dobbeltfals sten, så man kan regne på bredden af et tag på forhånd. Jeg har skøjtet meget af nettet igennem for at finde data, så hvis nogen har de rigtige bredder. Randers tegl importerer også nogle rigtig flotte tegl fra tyskland.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Hej
Problemet med det danske tegl er at kvalliteten ikke er så god som det tyske. Det resulterer i skæve tasten der er svære at få til at ligge pænt.
Jacobi er et af de største tyske teglværker og forhandles af Brik+Brik i Esbjerg, TLF 75 12 53 62

MVH
Morten
Annonce
Hej.
Jacobi er ikke tagsten men et fima der laver
tagsten...
tjek evt. firma jacob cement
(kæmpe byggemarkede for håndværker
men sælger også til private )
Firmaet har hovedsæde i Flensburg
Ved havnen.... Det er absolut et besøg vær.
Hvis man er på udkig efter glaseret tegl..
prisen er ca. 25 % under den danske...
Jeg har selv lagt på vores hus...
Eneste problem er de ikke levere til Danmark . Ergo man skal selv afhente dette.
Dette også med hensyn til told og skat.
Man skal selv afhente varen for at dette
kan indføres til Dk. lovligt
Vores valg gik på en hollansk tegl.
Men der findes mange forskellige...
Hos jacobi ydes en kanon service dog tales
der ikke dansk....
Da vi skulle igang med vores projekt . fik
vi lov til at låne tagsten med hjem.
God fornøjelse


citat:
Oprindeligt indsendt af Kedde:
Jeg skal vælge en vingetegl i sortglasseret. Såfremt du evt. har nogen erfaring at øse af, hvad angår kvalitet, producenter mv. ser jeg gerne dit svar.

Har kik på Egernsund Tegl, men har også fået lukrative tilbud fra Tyskland af mærket: Meyer-Holsen.
Har også hørt om Jacobi (ved ikke om det er stavet rigtigt) - kender du noget til dette mærke ?



------------------

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af engstrøm (den 05-08-2002).]

mvh.milton
Hej Engstrøm

Det med det tyske bygge marked lyder jo godt. men hvor ha du hittet dem, har de en side på nettet og er det et byggemarked hvor man kan få alle alm tømmerhandler varere eller er det kun bygge markedsvarer de fører ??

Venligst Njord

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis