Reservedele og priser

Hej

Min kæreste og jeg skal snart skifte den gammel kadett ud med en nyer bil. Vi har kigget på nogle forskellige mærker, men alle råder os altid til at tjekke reservedelspriserne inden vi bestemmer os for en bil. Problemet er bare vi har ingen ide om hvor man kan undersøge disse priser henne. Ud over selvfølgelig at spørge ved de forskellige aut. værksteder. Findes der en hjemmeside hvor man kan sammenligne reservedelspriser?????

Hilsen Allanh
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Allan

Jeg ved godt at reservedelspriserne har en del at sige og at det gælder om at de skal være så lave som muligt, men husk på at det er fint med lave res. priser, men det hjælper ikke meget hvis bilen konstant går i stykker .. :o

Hvis det var mig som skulle vælge brugt bil, ville jeg beslutte om det skal være en lille bil, mellemklasse, eller stor, og så gå efter de mærker som der er solgt rigtigt mange af ... eks i den store klasse, er der solgt rigtigt mange Ford Mondeo og Peugoet 406 ... så dem er der masser brugte reservedele til og jeg mener også at de nye reserve dele er OK i prisen ...

Jeg er sikker på at der findes en side med prisindex på reservedele, men det er ikke sikkert at det er den vigtigste faktor ved valg af ny-brugt bil.

Held og lykke med den nye vogn ...

/WMFLLIN

PS : HUSK ... at på bilinspektionens hjemmeside, kan man se de mest gængse fejl på alle bilmodeller ... det var måske værd at kigge på inden I handler biggrin
Da jeg første gang købte Mazda var jeg ked af det høje reservedelsindeks.

Men, men - når den nu ikke har behov for reservedele (kørte 100t.km.) gør det vel ikke så meget, hvis det er en nyere bil.

Nr. 2 Mazda var ligeså, og jeg har indtrykket af at Toyota har det ligesådan.

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis