Viden om drejebænk, mrk. Vesuv Hobby Prince ErnstHansen 1 5500 29-06-2026 22:43 Der har før været en gruppe omkring drejebænk mrk. Vesuv Hobby Prince. Er der nogen som ved noget om denne. Hvor attraktiv er den? Kunne nogen have interesse i den. Kan huske at en havde lavet noget museumslignende. Men kan ikke finde noget om den i 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
ev elmand 30559 7480 29-06-2026 23:09 Velkommen på lds. I feltet øverst >søg og find< skriver jeg Vesuv drejebænk og der kommer mange tråde helt tilbage fra 2008. Det må du selv gå igennem da jeg ikke ved hvad du søger efter. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
je_ns 13020 30-06-2026 00:24 Ved ikke hvad interessen er for sådan en drejebænk..Min umiddelbare vurdering vil være 2500-3500 kr. afhængig af hvor meget værktøj og udstyr der er med til den.Men det er jo udbud og efterspørgsel..Det er nok ham her du tænker på, Steffen Sønderby KristensenOdense Vesuv museum??Men har har været igang med at sælge ud af drejebænke og udstyr, så måske han har nedlagt Museet?Kan ikke huske hvornår jeg sidst har set noget til ham, men han har været ret aktiv på DBA og Facebook.Der er en gruppe for Vesuv drejebænke på FB, tænker det er det rigtige sted at spørge... Vi prøver igen, i morgen --