Hej,
Har 2 lamper i kælderen 1 oppe ved trappe og 1 nede i kælder. De skulle gerne tænde samtidig både ved kælderdør og nede i kælderen. Jeg har nede i kælderen monteret en PL dåse. Her går der et 5 ledet kabel ud til begge afbrydere. Begge afbrydere er korrespondance afbrydere.
På begge afbrydere er grå pil ind og sort pil ud. De brune faser er samlet i nederste klemmer på afbrydere.
I PL dåsen er jord, nul og faser samlet. De 2 sorte og de de 2 grå er også samlet i hver sin muffe.
Men øverste afbryder slukker og konstant fast strøm. Den tænder og slukker fint lampe nede i kælder ligesom kælder afbryder også gør. Men øverste lampe er konstant.
Hvad har jeg gjort forkert?