Jeg er i gang med at opbygge nyt gulv på 1. sal og der skal gulvvarme i på en strø konstruktion - da der ikke er alverden at give af i højden er jeg lidt i tvivl om isoleringen imellem strøerne. Der er 60mm op til undersiden af spånpladen med spor i - hvilket jo giver 15mm tomrum fra de normale 45mm a-batts, men omvendt er næste step 70mm tykke.
Så spørgsmålet er, hvordan fylder jeg bedst muligt op til kanten af strøen/undersiden af pladen. Kan jeg vælge 70mm og komprimerer dem den cm det handler om, eller skal jeg komme løs isolering ovenpå? Det er som nævnt en etageadskillelse ned til opvarmet stueplan, så det er primært for at undgå træk under gulvet og at lyd spreder sig.
Tak for hjælpen!