I forbindelse med overvejelse af Solcelleanlæg anbefaler El-installatøren at min 55 årige gamle målerramme, som foto viser, skal skiftes.
Den nye målerramme skal i så fald være med stikforbindelse, for/til den nye kommende Elmåler, for Solcelleanlægget på ca. 6 Kwp.
Er det korrekt at min gl. målerramme, som vedhæftet foto viser, ikke kan bruges?
Er der krav om at en ny Elmåler, skal være med stikforbindelse, frem for kabelforbindelse?
På forhånd tak
GSH