Hej har en gammel lade på 141 kvm meter med vandrette bjælker der går på tværs der sænker frihøjde vil gerne have mest mulig frihøjde
Har over vejet stålspær eller sakse spær men er bange for det ikke kan svare sig i forhold til at bygge en stål hal da Laden også trænger til nyt tag og den har lidt sætnings skader
Håber der en klog mand herinde der kan fortælle hvad de havde gjordt