Kolding75 skrev den 27-06-2026 13:25:45
Du kunne også prøve at placere en ventilator i et åbent køleskab, så kulden bliver blæst ud i rummet.
Så du hiver varme ind i køleskabet, mens køleskabet flytter varmen ud på bagsiden, som du så blæser ind i køleskabet igen.
Det eneste du får ud af det, er blot endnu mere varme, da kompressoren også laver varme.
Eneste måde at skabe kulde inde i huset, er at flytte varmen ud af huset, altså en aircondition/varmepumpe.