Forberedelse inden lysninger

Hej GDS folk

Jeg er ved at renovere en murstensvilla fra 1914. I den forbindelse har jeg fået i sat nye vinduer af en lokal tømrer. Jeg har tænkt mig at lave lysninger til vinduerne selv, men jeg er kommet i tvivl om, hvordan væggen mv. bagved bør forberedes. Kan jeg bare gå i gang med lysningerne, eller bør der etableres dampspærre etc.? Og skal jeg isolere mellem lysningerne og væggen?

P.s. de gamle lysninger var bare skummet fast og der var ingen tegn på fugtskader. Dog har vi isoleret huset noget mere end før ved fx at nedlægge krybekælderen.

På forhånd tak!

 

0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis