Hej GDS folk
Jeg er ved at renovere en murstensvilla fra 1914. I den forbindelse har jeg fået i sat nye vinduer af en lokal tømrer. Jeg har tænkt mig at lave lysninger til vinduerne selv, men jeg er kommet i tvivl om, hvordan væggen mv. bagved bør forberedes. Kan jeg bare gå i gang med lysningerne, eller bør der etableres dampspærre etc.? Og skal jeg isolere mellem lysningerne og væggen?
P.s. de gamle lysninger var bare skummet fast og der var ingen tegn på fugtskader. Dog har vi isoleret huset noget mere end før ved fx at nedlægge krybekælderen.
På forhånd tak!