Hej alle, er næsten færdig med at flække årets brændehugst. Men mangler de besværlige fra sidste år og i år(dem med halvstore knaster o.l.).
Tænker at anskaffe kile(r).
Til min overraskelse tilbydes de også i plast.
Duer de til noget?
F.eks. de viste.
Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍