Hej LDS
Jeg har gennem tiden fået forskelligt batteri værktøj fra Black and Decker via julegaver o.lign fra arbejde.
Og har selv suppleret op eftersom jeg allerede havde flere batterier der, kunne jeg ligeså godt blive der.
Jeg er ikke den store "lad-det-selv'er" men det bliver da til lidt i ny og næ, og boremaskiner osv er rigelig gode til mine behov.
Men, nu har jeg fået moslet min rundsav i stykker så jeg ikke længere kan stille skæredybden, og den var i forvejen noget skrammel, for småt, for svagt, og udvalget af klinger er ca. 2, og de koter næsten det samme som saven fordi det åbenbart er en underlig størelse.
Jeg skal have noget nyt, jeg overvejer lidt Ryobi, jeg vil selvfølgelig gerne høre objektive og begrundede forslag for forskellige mærker, men jeg er udemærket klar over at det mærke der står i lige netop DIT værksted er det bedste, og alt andet er noget bras.
Derfor vil jeg hellere i første omgang fokusere lidt på "consumeables". Mit forsøg på at købe klinge til den gamle gav mig lidt en øjn åbner om priser og udvalg.
Hvad er den mest udbredte størrelse, det tætteste vi kommer på "standard" hvor der både er udvalg i klingetyper og tænder osv, og hvor man måske også kan få en der ikke koster ligeså meget som maskinen i sig selv!
Jeg håber det er et ret basalt spørgsmål som i kan på fingrene :)