Hej
Har den her som virker defekt (følerhoved). Tænker det er bedst bare at skifte
Nogen der kan hjælpe en rookie her, skruer jeg den bare af ved skruen under?
Og hvad bør jeg købe istedet for hvis det bare skal være en helt alm manuel igen. Ikke noget fancy. Bare en man drejer på for at skrue op og ned