Skifte den her?

Hej

Har den her som virker defekt (følerhoved).  Tænker det er bedst bare at skifte

Nogen der kan hjælpe en rookie her, skruer jeg den bare af ved skruen under?

Og hvad bør jeg købe istedet for hvis det bare skal være en helt alm manuel igen. Ikke noget fancy. Bare en man drejer på for at skrue op og ned



2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, du løsner bare skruen i det sorte “spændebånd” under selve termostathovedet. Så tager du termostathoved med til et byggemarked og finder en tilsvarende. Inden du kører ud i byen, så kontroller lige om stiften i selve vantilen selv kommer “ud”, når du trykker den ind.

Søren O
Den sidste sætning Søren O skriver kan sagtens være det redder din "defekte" termostat

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis