Kan en møbelhund bære en parasolfod ?

Jeg kan ikke magte at flytte min parasolfod og vil sætte den på en møbelhund. Møbelhunde er  lavet af stærk MDF plade. Kan den holde til det? Den kommer jo ikke til at stå på fugtige fliser. Jeg kunne lægge en kappe af plast ovenpå! Så den fik et lille skørt.
Jeg forlanger ikke mange års holdbarhed. Bæreevnen er 200 kg. Foden vejer 25-30 Kg
Ingeborg

Når lysten driver værket
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kan der ikke være noget i vejen for når du beskytter pladen mod vand. Noget ander er om opstillingen bliver stabil nok. Der betyder der meget hvordan hjulene er drejet.

Søren O
Puds brillerne og læs hvad der står på deklarationen, Der står hvilken belastning "hunden" kan klare,

Desuden oplyses om møbelhunden er beregnet til inde- eller udendørs brug, men MDF fungerer ikke til udendørs brug. 
@Rantzau 😀 det er vist dine briller der skal pudses. Jeg skriver at bæreevnen er 200 kg . Og læse kan jeg da.

Når lysten driver værket
En møbelhund som du viser er ikke det oplagte valg. MDF holder som nævnt ikke til udendørs brug. Desuden kan hjulene ikke låses. så du risikerer parasollen sejler lystigt afsted når det blæser. 

Det giver ikke rigtigt mening at have en parasolfod på en møbelhund. Parasollen vil ikke stå stabilt og blive blæst rund med vinden.

Man kan købe en parasolfod med hjul, der kan låses. Den ​vil normalt være bredere end en standard parasolfod, så der kan komme større afstand mellem hjulene. Den større afstand gør dem mere stabile.

Du kan finde parasolfod med hjul flere steder. Du kan også købe en som denne, der helt sikkert er meget egnet end en møbelhund.

https://www.jemogfix.dk/rullevogn-til-parasolfod-og-krukker-garden/2158/9053526/

Tak Gode Ven. Jeg køber sådan en rullevogn

Når lysten driver værket
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis