Hej LDS,
Jeg søger lidt sparring ift. opsætning af mine paneler. Jeg har købt dem med beige filt med beige skruer, men kan se, at skruerne bliver meget synlige.
Jeg vil gerne montere uden skruer, problemet er, at jeg har skal sætte dem op på forskalling 45*45 regler, da der skal isolering bag for ekstra akustik.
Forskalling sidder med 30 cm c/c.
Mit spørgsmål er, er der nogen af jer som har erfaring med at lime panelerne fast på forskalling og om det holder i længden - evt. med en meget stærk lim? Producenten fraråder dette.
På forhånd tak.