Hej,
Jeg har et badeværelse med vinyl på væggene. På den ene væg skal jeg have sat ny vinyl op. Men hvordan gøres det korrekt i et indvendigt hjørne hvor de to vinyler mødes? Kan det gøres uden svejsning? Der er i øvrigt korrekt monteret vinyl på gulvet og op ad væg. Der skal stå et badekar.
Vh Allan