Jeg skal have hakket gulvet i min garage op (tidligere ejer har allerede taget halvdelen) og have lagt en afvandingskanal langs min husmur (fordi der ingen sokkel er og fugt kan trænge op i væggen).
I den forbindelse vil jeg bore en slange ud fra mit bryggers og ned langs huset (under kanalen), gennem garagen (under gulvet) og ud som udvendig hane på bagsiden af garagen...
Hvilken type slange eller rør bruger man til det? Hvor dybt skal det ned for ikke at fryse? Og ville det give mening at føre det som tomrør til slangen, så den kan skiftes ved brud uden at hakke det hele op? Eller er det at planlægge efter noget som sandsynligvis ikke bliver aktuelt?