Stang hækkeklipper

Har lige købt denne Makita Dun 461w er den god nok,eller vil den være et bedre valg Makita Dun 500wz
eller Ryobi RY36PHT50A MAX POWER 36V


Zitta
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den fra Makita er da helt sikkert en ok hækklipper, men motoren sidder ude ved selve skæret, så måske en lidt skidt vægtfordeling??
Personligt kan jeg ikke enes med en stangklipper, synes ikke den er nem at klippe hækken perfekt med, men der er da en del der bruger dem, så det er nok bare mig, der er vanskelig...

Vi prøver igen, i morgen --
Jeg har lige købt denne. Duh606. Den kan godt nok klippe hæk.. jeg gik efter en med højt slagantal. Denne har 4000. 

 Vh.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis