Stang hækkeklipper zitta 44 9000 23-06-2026 17:36 Har lige købt denne Makita Dun 461w er den god nok,eller vil den være et bedre valg Makita Dun 500wzeller Ryobi RY36PHT50A MAX POWER 36VZitta 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
je_ns 13004 23-06-2026 18:00 Den fra Makita er da helt sikkert en ok hækklipper, men motoren sidder ude ved selve skæret, så måske en lidt skidt vægtfordeling??Personligt kan jeg ikke enes med en stangklipper, synes ikke den er nem at klippe hækken perfekt med, men der er da en del der bruger dem, så det er nok bare mig, der er vanskelig... Vi prøver igen, i morgen --
Frederoxx 778 7100 23-06-2026 20:22 Jeg har lige købt denne. Duh606. Den kan godt nok klippe hæk.. jeg gik efter en med højt slagantal. Denne har 4000. Vh.