Forslag til opbygning af denne svømmende gulv konstruktion uden varme.
Må jeg spørge panelet om hvad i ville stille op med denne opgave jeg skal videre med.
Jeg har et gulv hvor der har været flittigt besøg af dyr.
Isoleringen er ødelagt og skal skiftes.
Samtidig er der ca 90-100mm isolering i gulvet og da pladsen er trang grundet det støbte fundamenter som går på tværs og støtter strøerne, fra den tids bygge teknik, er det svært at få plads eller udgrave mere. Under sandet er der beton som en pyramide op til det støbte fundament hvilket gør mere udgravning yderst vanskeligt.
Tænker i at jeg blot skal skifte isoleringen og i så fald til hvilken?
Jeg er med på radon og jeg når ikke isoleringskravet for dagens standard, ønsker blot at forbedre mest muligt og teknisk korrekt.
På forhånd tak 🙌