Vi har renoveret vores loft i køkken og har derfor sat Troldtekt op. Men bag ved dette skab har vi ikke haft mulighed for at sætte Troldtekt op da der var for langt at komme ind. Har det nogen betydning at der ikke er Troldtekt inde bagved kassen ?
Der er naturligvis sat dampspærre op som at monteret korrekt på væggen med folieklæber osv. men nu vi i tvivl om der skal være Troldtekt? Eller der det ligegldyligt så længe dampspærren er der ?