Nogen der kan lave sådan een her?

Er der nogen der kan lave den her:
https://www.theurbaneditions.com/products/stanton-vinyl-storage-cabinet-on-hairpin-legs?variant=40083774177451

eller kender til billige snedker hjemmesider hvor man kan få det lavet?

Syntes like knap 7000 kr er lidt meget
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
7000 dask lavet af en snedker lyder ikke urimeligt, så det får du nok svært ved at finde billigere hos en dansk snedker.

Møbelet er rimeligt enkelt og egner sig til et GDS projekt.

Ok tak for info! Men er der nogle hjemmesider hvor jeg kan bestille det? Og hvad er GDS projekt ?
Der findes ingen hjemmesider der matcher specifikt hvad du efterlyser. Søg på møbelsnedkerer der påtager sig individuelle opgaver

GDS = Gør Det Selv, og så er du her kommet til det rette forum.  
Jeg giver Rantzau ret, 7000kr. for et håndlavet møbel, er ikke meget.
Jeg skulle bruge et skoskab til min gang til 6 par sko/støvler.
Den lokale møbelpusher kunne ikke komme under 3000 for et eksemplar.
Kørte så til en større svensk møbekæde og kunne finde en tilsvarende til 200 kr
100 kr i maling og lak og den er stadigvæk pæn at kikke på .

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
Annonce
Det må siges at være et meget overkommeligt “projekt” så 7.000kr for et masseproduceret er helt i skoven.
Prøv at ringe til en lokal møbelsnedker, umiddelbart vil jeg tro du kan få det lavet mere lækkert for samme pris.

Selvbygger med stort S. 
Enig med andre - sådan en plade reol på ca. ​35*80 ​cm. kan fixes til under 1000 kr. - jeg villle finde en brugt reol e.l ​ i rette træsort, og rette pladerne til i ny størrelse. Mange steder står der massive plader, som passer fint til dit projekt. 
​Fødder vil jeg lave i samme træsort. Kig på yt - der findes mange gode ideer til anderledes og unikke designs.

Leverandøren som trådstarter linker til er et engelsk snedkerværksted. Bemærk de har 7 - 8 ugers leveringstid så det er ikke masseproduceret.

Engelske møbelsnedkere har ry for at lave godt håndværk, så påstanden om at danske møbelsnedkerer kan lave bedre finish er mere end tvivlsom. Hvor danske møbelsnedkerer for alvor skilte sig ud var designet i 50'er og 60'erne.

Under alle omstændigheder er det viste møbel velegnet som GDS projekt, lige fra KEA hacking til genbrug af eksisterende stumper, da møblet kan fremstilles med almindelig håndværktøj på tredje sal i en københavnerlejlighed

Det tak for alt det gode input! Og ja hvis der er nogen som har gode erfaringer med specifikke møbelsnedkere i KBH området - behøver ikke være high-end - så skriv gerne!

Har også ​kigget på noget i den her stil:
https://lllp.dk/movable-desk/

Antager med yt du mener youtube? Fandt den her: https://www.youtube.com/watch?v=5z9smcEJGsA men det ​handler om alt muligt andet end faktisk at bygge, kunne være fedt hvis der var nogle videoer som ​fokusere på håndværket og mindre livsdagbo.

Rantzau skrev den 05-06-2026 11:43:31

Leverandøren som trådstarter linker til er et engelsk snedkerværksted. Bemærk de har 7 - 8 ugers leveringstid så det er ikke masseproduceret.

Engelske møbelsnedkere har ry for at lave godt håndværk, så påstanden om at danske møbelsnedkerer kan lave bedre finish er mere end tvivlsom. Hvor danske møbelsnedkerer for alvor skilte sig ud var designet i 50'er og 60'erne.

Under alle omstændigheder er det viste møbel velegnet som GDS projekt, lige fra KEA hacking til genbrug af eksisterende stumper, da møblet kan fremstilles med almindelig håndværktøj på tredje sal i en københavnerlejlighed

Kunne være super fedt at prøve at lave en selv, men ville ikke ane hvor jeg skulle begynde, syntes heller ikke helt jeg har kunne finde noget på youtube endnu som jeg kan bruge som hjælp men leder stadig!

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også