God leverandør af flydebeton - anbefalinger søges, Midtsjælland

Hej alle gode LDS'er,

Kan nogen af jer mon anbefale en god leverandør af færdigblandet flydebeton? 

Jeg skal støbe gulv i en 41 m2 garage og skal bruge ca. 5 m3, som skal pumpes ind, 23 meter fra kantstenen.

Min garage ligger i Viby Sjælland.

Unicon Beton og Dansk Mobilbeton er i lokalområdet, men de har begge elendige anmeldelser på Trustpilot.
Gammelrand har 4 ud af 5 stjerner på Trustpilot, men det er på baggrund af kun 3 anmeldelser i alt.
Heidelberg Materials kan jeg slet ikke finde på Trustpilot. Jeg har været i dialog med dem, men de har knapt gidet forholde sig til min forespørgsel.

Hvilke andre leverandører kunne være relevante at kontakte?

På forhånd tak for jeres gode anbefalinger :-)

Med venlig hilsen
Hjemmemekkeren
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
kan da være ligegyldig med hvem der levere , kvaliteten er den samme , da de har krav at overholde
og når det kun er et halvt læs kan det aldrig gå med pumpe , det vil koste en bondegård
hør hvem af dem der har en bil med et bånd der er langt nok
skulle de kun kunne nå 21-22 m sætter du bare en sliske op til resten , det er langt billigere med så lille en slat
Bemærk at særlig en af de dårlige anbefalinger på Trustpilot skiller sig ud. Den er udelukkende baseret på rygter og andenhåndsviden.

Bemærk også betonleverandørens svar.

Trustpilot er pænt ubrugelig. Personligt har jeg måske lavet 2-3 positive anmeldelser, mens de negative er nogle flere. Dårlig service deler man i snit 7x oftere end gode. Så det ville jeg ikke stole på alene, men lade indgå i en generel overvejelse herunder antal anmeldelser, aftalevilkår og pris. 
bredker skrev den 04-06-2026 05:33:31

kan da være ligegyldig med hvem der levere , kvaliteten er den samme , da de har krav at overholde
Det skulle da lige være fra BG-beton = Bach Gruppen.

/BOFH 

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Tak for jeres engagement her i tråden indtil videre. Jeg savner stadig input fra LDS'ere, som kan anbefale betonleverandører specifikt i mit område.

Et par kommentarer til indlæggene ovenfor.

- Lige såvel, som at der findes gode, knapt så gode og decideret elendige murere, tømrere, advokater og præster, så må det forventes, at samme spænd findes inde for leverandører af færdigblandet beton.

- At betonleverandørerne formelt set skal overholde krav, siger intet om, hvor godt den enkelte leverandør rent faktisk overholder kravene. At påstå noget andet vil være det samme som at sige, at alle biler kører max 110 km/t på motorvejen, fordi det siger reglerne jo (hvis det er grænsen på den aktuelle strækning, forstås)

- Min garages beliggenhed ift. bærende vej er, så et bånd ikke kan gøre det. Klondyke-løsninger med slisker, trillebør, og/eller håndskovling har jeg for mange penge til at gide at rode med :-D 

- Trustpilot er super godt, men kræver ganske rigtigt, at der er et "betydeligt" antal anmeldelser, og kan selvfølgelig ikke stå alene.

Med venlig hilsen
Hjemmemekkeren
Annonce
BOFH skrev den 04-06-2026 16:33:51

/BOFH 

Tak for input. Er det rigtigt forstået, at du har gode erfaringer med BG Beton? 

Jeg kan se, at den nærmeste BG Beton blandestation ligger ca. 50 km fra, hvor jeg bor, så jeg tvivler på, at de vil levere så langt væk, men jeg spørger dem selvfølgelig.

Med venlig hilsen
Hjemmemekkeren
Hjemmemekkeren skrev den 04-06-2026 23:58:37

BOFH skrev den 04-06-2026 16:33:51

/BOFH

Jeg kan se, at den nærmeste BG Beton blandestation ligger ca. 50 km fra, hvor jeg bor, så jeg tvivler på, at de vil levere så langt væk, men jeg spørger dem selvfølgelig.

Mon ikke bohf skrev det i sjov. Bach Gruppen har bygget nogle højhuse i beton med falske certifikater så de er i fare for at styrte sammen.

Hvis ikke du kender en entreprenør der kan skaffe dig rabat på beton, er min erfaring du får den bedste pris ved at bestille via din lokale trælast. Lad være med at hænge dig i hvem der leverer, da kvaliteten som Bredker skriver er den samme.

Selvbygger med stort S. 
Superdiy skrev den 05-06-2026 06:04:25

Nej, har ingen erfaring med dem.

Mon ikke bohf skrev det i sjov. Bach Gruppen har bygget nogle højhuse i beton med falske certifikater så de er i fare for at styrte sammen.

Ja, BG kom under behandling af Morten Spiegelhauer i OperationX på TV2. Baggrunden var at de blandede for meget nedknust byggeaffald i deres beton som gjorde det for svagt og en del af deres projekter rundt omkring i landet var derfor i fare for sammenstyrtning.

/BOFH 

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis