Køkkenvinduet er udstyret med tophængsel der kun tillader åbning til ca 45 grader. Jeg jagter en mulighed for udskiftning eller ombygning af hængsler, så vinduet kan åbnes og holdes ca 90 grader ("serveringslem")
En servicemand hos Kastrup foreslår udskiftning til topredningsbeslag, og det er måske det der er løsningen? Men jeg har ikke fundet nogen billeder af et sådan beslag, (og han er ikke vendt tilbage med flere oplysninger) så har lidt svært ved at vurdere hvordan det vil virke/se ud - nogen der lige ka hjælpe?
Jeg har endnu ikke haft lejlighed til at skille det ad, så er ikke lige klar over hvor meget man er nødt til at udskifte - det ligner at være nittet sammen.
Måske er det i virkeligheden så enkelt, at jeg bare kan flytte stoppet i toppen, så vinduet åbner flere grader, men frihøjden reduceres lidt? Bare der er højde nok til kaffekanden, så går det :-)
Findes der et beslag (skærehængsel), hvor den lange stang/arm er lavet med teleskop og stop, så man (udefra) kan løfte vinduet til ~90 grader?
Jeg kan alt - når det lykkes.