Hvor dybt graver en mulvarp?

Hej Rødder,
Hvor dybt ligger en mulvarps gange?
Jeg vil grave net ned i mit skel, og på den måde (forhåbentligt) blive mulvarpe kvit en gang for alle.... Men hvor dybt graver de små uhyrer? aka. Hvor dybt skal nettet gå?

Art

Hils!
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis ikke du kan få svar her, så prøv:

http://www.fugleognatur.dk

jeg har nøjagtig samme problem med mosegrise, og fik hurtigt svar.

Annette
Hej
Jeg ved ikke hvorfor min artikel fra i går aftes er blevet smidt ud---??? cry cry cry

Men jeg fandt en artikel under
www.husetoghaven.dk
og hvis du søger på MULDVARP
Artikelen:
Mulvarpe driver undergravende virksomhed ved terrassen.
Der står der noget om dybden.

Håber det kan hjælpe dig
smile

Med venlig hilsen

Søren
Hej Søren.

Jeg ved ikke om du nåede at læse mit svar på dit nu slettede indlæg, men direkte kopiering af andres sider (her husoghave) er ikke tilladt, da jeg så hænger på problemet, hvis de føler sig trådt over tærene.

At de så bruger www.lavdetselv.dk som henvisning til deres side må stå for deres moral, men jeg synes vi skal holde den højt på vores side - derfor.

Du er velkommen til at skrive hvad du har læst, men ikke en kopiering.

Håber du forstår, at det ikke er for at virke diktatorisk, men for fortsat at kunne sige, at vi ikke snyder på siden heller ikke med henvisning fra f.eks. en side husoghave.xx som ville være det letteste i verdenen, men det behøver vi ikke - vi kan selv, og behøver ikke sådanne finurligheder for at overleve.

Med venlig hilsen

Jørgen
Hej Jørgen
Det må du meget undskylde, det tænkte jeg da ikke på, men det er jo klart at det evt. kan skabe undergravende problemer. :o :shock: :? cry cry cry cry cry cry cry

Med venlig hilsen

Søren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis