Trilebør kronisk utæt Ballepresser 9 28-05-2026 06:48 Jeg har skiftet dæk og slange og fyldt skum fra dæk rep til biler i og senere prøvede jeg med det elefant snot som bruges til div. landbrugsmaskiner intet har hjulpet hvad bruger i derude 7 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
je_ns 12966 28-05-2026 07:36 Når der er kommet ny slange i, skal den være tæt.Så enten sidder der noget i dækket, eller du har nappet slangen under monteringen. Vi prøver igen, i morgen --
johnm 601 28-05-2026 16:23 Punkterfri er da noget værre skrammel at køre med ,det er da kun djøffer og lignende. der køber det.😃😄🤪😘😎.Men helt alvorligt jeg syntes de kører dårligt.
je_ns 12966 28-05-2026 16:47 De punkterfri er fine nok, hvis man ikke køre med tunge læs, og ikke skal over forhindringer.Men under alle omstændigheder, er de da bedre end et fladt lufthjul. Her senere i dag skal jeg have kørt et par læs beton, og ad en rampe, det ville jeg nødig gøre med et punkterfri hjul. Vi prøver igen, i morgen --
Rantzau 4644 30-05-2026 21:10 Jeg er verdensmester i at tage livet af trillebøre, sækkevogne og lignende hjælpemidler til at flytte tunge ting. Indtil videre har jeg slidt 4 -5 trillebøre op, men de punkter frie hjul har alle overlevet.Senest var den et fransk brændekomfur der skulle transporteres v.h.a. en sækkevogn. Brændekomfuret vejede som en halv elefant og skulle håndteres af 2 mand og står nu på lageret sammen med de andre og venter på et godt projekt.De punkter frie hjul? De er klar til de næste tunge projekter. Annonce
je_ns 12966 30-05-2026 21:30 Til de tunge ting synes jeg en stenkære er fantastisk, og min har aldrig været punkteret, det er dæk med flere lag lærred end trillebøre hjul. Vi prøver igen, i morgen --
Rantzau 4644 31-05-2026 01:08 Sådan en stenkærre som du viser je_ns kunne være stærkt medvirkende til at udvide livsnødvendiger værktøjer i samlingen. Måske kunne sådan en bandit gøre livet lettere for mig i mit næste projekt. Det ændre bare ikke på at punkter frie hjul langt overruler slatne standardhjul.